torsdag 21 mars 2013

Miten kauan aiot pitää hevosia?

Siihen on helppo vastata :) kaikki eläimet meillä ovat perheenjäseniä,niitä ei tosta vaan myydä tai pistetään kiertoon tai hankitaan uusi kun vanha ei enää mielytä.Mitä teet aasilla?No en mitään suoraan sanottuna!!
Joo ja sen ylläpito maksaa joka päivä,aasi syö,juo ja rokotukset maksaa,tämä pätee kaikkiin eläimiin.
En välitä jos en saa joka kuukausi uusia vaatteita,meikkejä ynm.
Et pääse mihinkään,olet kiinni eläimissä,totta niin se on :) olen kotihiiri,viihdyn kotona <3
Tämä kaikki on minulle rentoutuvaa(terapiaa) voin hyvin :) viime vuonna olin yhden päivän pois töistä(sairas).Viimeistään kun tytöt muuttavat kotoa pois kyllä sä sitt myyt ne?
Noup sitten minulla ja isännällä on yhteinen harrastus,minulla on oma hevonen(Otto) ja hänellä (Funi) ja Veikko perävaununa ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar