söndag 26 oktober 2014

Stort Tack Till Alla :) Iso Kiitos Kaikille :)

13 st ivriga (hungriga?! ;) ) vandrare på väg :)
13 kpl innokasta (nälissään?!;) ) vaeltajaa kohti määräpäätä :)








Hann inte ta ngr foton ;) det va bra fart och på 

Tänään en kerennyt valokuvata meno oli reipas ;)






Känner mig rik :) alla dessa ställer opp i både vått och torrt TACK :)
Koen olevani rikas :) nämä kaikki käveli mun seurassa 7,45 km
kukaan ei valittanut,naurua riitti ja jotkut vielä käveli kotia takaisin.
Iso Kiitos Teille <3





En lite annorlunda födelsedag,en lite annorlunda 40 åring ;) jag trivdes och tror att de andra gjorde det
också,vi var 26 st runt denna brasa.Min "mommo 79år och moffa 80år" kom dit med bil.
En väldigt lyckad dag som jag minns,vi bestämd redan att vi skall göra om detta i vår,då
skall vi gå runt hela vandringsleden 22 km och jag skall hand om "maten" den var ju så god idag :)

Vähän erilainen syntymäpäivä,vähän erilainen 40 vuotias ;) minä nautin ja uskon kanss että muutkin,
26 kpl oltiin kodan sisällä,tiivis lämmin tunnelma.Mummi 79v ja ukki 80v. tulivat sinne autolla.
Erittäin onnistunut päivä jonka muistan aina,sovitiin jo valmiiksi uutta reissua kevääseen aiomme
kävellä koko saaristo polkua 22 km ja minun pitää laittaa syötävää,oli niin hirmun hyvää tänäänkin :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar