tisdag 21 maj 2013

Jag och mina hästar

Igår så var det slut på sjukledigt,back to work :) roligt att höra att kunderna frågat efter en,de var oroliga var jag är,ifall jag sagt opp mig ;) Blev bara lite uppretad av människors reaktion när jag förklarade varför jag har varit sjukskriven :/ Jag föll av hästryggen = då skall man sälja hästen,snabbt som möjligt,du gjorde väl det?!Nej det gjorde jag inte och tänker inte göra det,jahapp just jaa...
Jag ger inte upp så lätt,misstag händer,av dem så lär man sig,ibland gör man om dem...men soo what?!
Det kunde ha gått värre,men varför fundera på det?!livet går vidare...
Och ännu det att jag beställde lymfavård åt hästen va ju helt fel,istället borde jag ha stått och sagt hyi,fyi stygg häst... alla har vi rätt till egna åsikter,men att det jämt är djurets fel,aldrig ägarens det borde man fundera på vad gjorde jag för fel att den reagera så?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar