onsdag 3 april 2013

Äntligen föddes de :) 4st kattungar dag 66

200g

>200g

175g

175g


Allt gick bra :) Stina kom i vår säng kl.3 på natten och jag anade att nu e nånting på gång,för hon ville vara så nära <3 kl.4 lyfter jag Stina på sin plats,sitter bredvid,tycker att det är lugnt stiger opp och går till sängen,men Stina följer med :/ sätter mig på golvet strax därpå börjar hon krysta...5.30 föds första ungen den svarta,jag tycker den va stor,vet ju inte exakt hur stor de skall vara :) Stina gör inget åt ungen,slickar den ej men ungen lever,mitti allt piper ungen till,Stina tittar på den och sen på mig att what the fuck kom det där ur mig?!?den har ljud?!efter det började hon slicka ungen,mellan alla ungar springer hon på vessan,och det
låter som om en fullväxt man har diarre ;) fort tillbaka och andra ungen föds kl.6.05
Den tredje 7.24 och så måste jag iväg till arbetet 7.50 föds den sista <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar